У наш час ще не всі люди сприймають барберинг як культурне явище і можуть дозволити собі наговорити зайвого. Барберам іноді так і хочеться скористатися своїм гострим інструментом не за призначенням, як оборона. За опитуваннями барберів було складено перелік речей, які можуть викликати вони прояв негативних емоцій.
- Не треба брати із собою дівчину чи дружину.
Дівчата звикли все контролювати та давати вказівки, як стригти. Такий контроль жодній людині не сподобається.
- Постійно відкриті очі клієнта. Пильні погляди не дають зосередитись на роботі.
- Вияв емоцій під час миття голови. Що це означає? Не потрібно видавати стогін, тим більше з розплющеними очима. Барбер відразу хочеться втекти з робочого місця.
- Сам собі перукар! Після самостійних спроб клієнта підрівняти зайве волосся барберу доводиться дуже довго виправляти косяки, якщо це звичайно можна виправити.
- Очікування – реальність. Не потрібно чекати на результат, як у яких-небудь зірок, особи різні, ріст волосся різний, перекроювати обличчя барбер не вміє.
- Особисті оповідання. Якщо ви давно дружите з барбером, то можете довірити йому подробиці особистого життя, він збереже це в таємниці, а за інших ніхто не відповідає.
- Барберінг із музикою. Очевидно, що під час стрижки знімати навушники, це необхідність.
- Недотримання особистої гігієни. Барбер намагається заради вас, постарайтеся і ви не виділяти неприємні запахи від свого тіла, скористайтесь дезодорантом та чистіть зуби.
- Гіперактивність. Якщо ви не хочете, щоб гострий інструмент барбера вас поранив, сидіть під час стрижки спокійно і не ворушіться.
- Робота за “дякую”. Довжина вашого волосся ніяк не впливає на ціну послуги, важлива сама робота та результат. Хочете підстригатися або підрівнюватися дешево, підіть у звичайну перукарню.
- Не треба чіпати чуже. Ніколи не надумайте чіпати інструмент барбера або спробувати їм щось виправити або підрівняти. Вам, напевно, теж буде неприємно, якщо хтось візьме вашу річ без попиту.
- Барбер не телепат. Якщо ти знаєш, чого хочеш, це добре, але не забудь про це розповісти майстру і він тобі надасть інформацію, яка буде для тебе корисною.
- Неповажне ставлення. Якщо у вас стався важливий дзвінок, ввічливо попросіть Барбер зупинитися і поясніть, що це важливо для вас. Не треба принижувати майстра жестами рук.
- Непостійність. Якщо половина роботи виконана, то нічого не повернути, навіть якщо ви передумали, тому скасувати її не зможете.
- Чи приходять випити? З’явився новий тренд – пригощати клієнтів пивом чи бурбоном. Знайте міру! Це не бар.
Пам’ятайте, що барбер жива людина та майстер своєї справи! Так, ви платите, але він виконує свої обов’язки. Виявляйте повагу.