15 способів роздратувати барбера - ChopChop

15 способів роздратувати барбера

У наш час ще не всі люди сприймають барберинг як культурне явище і можуть дозволити собі наговорити зайвого. Барберам іноді так і хочеться скористатися своїм гострим інструментом не за призначенням, як оборона. За опитуваннями барберів було складено перелік речей, які можуть викликати вони прояв негативних емоцій.

  1. Не треба брати із собою дівчину чи дружину.

Дівчата звикли все контролювати та давати вказівки, як стригти. Такий контроль жодній людині не сподобається.

  1. Постійно відкриті очі клієнта. Пильні погляди не дають зосередитись на роботі.
  2. Вияв емоцій під час миття голови. Що це означає? Не потрібно видавати стогін, тим більше з розплющеними очима. Барбер відразу хочеться втекти з робочого місця.
  3. Сам собі перукар! Після самостійних спроб клієнта підрівняти зайве волосся барберу доводиться дуже довго виправляти косяки, якщо це звичайно можна виправити.
  4. Очікування – реальність. Не потрібно чекати на результат, як у яких-небудь зірок, особи різні, ріст волосся різний, перекроювати обличчя барбер не вміє.
  5. Особисті оповідання. Якщо ви давно дружите з барбером, то можете довірити йому подробиці особистого життя, він збереже це в таємниці, а за інших ніхто не відповідає.
  6. Барберінг із музикою. Очевидно, що під час стрижки знімати навушники, це необхідність.
  7. Недотримання особистої гігієни. Барбер намагається заради вас, постарайтеся і ви не виділяти неприємні запахи від свого тіла, скористайтесь дезодорантом та чистіть зуби.
  8. Гіперактивність. Якщо ви не хочете, щоб гострий інструмент барбера вас поранив, сидіть під час стрижки спокійно і не ворушіться.
  9. Робота за “дякую”. Довжина вашого волосся ніяк не впливає на ціну послуги, важлива сама робота та результат. Хочете підстригатися або підрівнюватися дешево, підіть у звичайну перукарню.
  10. Не треба чіпати чуже. Ніколи не надумайте чіпати інструмент барбера або спробувати їм щось виправити або підрівняти. Вам, напевно, теж буде неприємно, якщо хтось візьме вашу річ без попиту.
  11. Барбер не телепат. Якщо ти знаєш, чого хочеш, це добре, але не забудь про це розповісти майстру і він тобі надасть інформацію, яка буде для тебе корисною.
  12. Неповажне ставлення. Якщо у вас стався важливий дзвінок, ввічливо попросіть Барбер зупинитися і поясніть, що це важливо для вас. Не треба принижувати майстра жестами рук.
  13. Непостійність. Якщо половина роботи виконана, то нічого не повернути, навіть якщо ви передумали, тому скасувати її не зможете.
  14. Чи приходять випити? З’явився новий тренд – пригощати клієнтів пивом чи бурбоном. Знайте міру! Це не бар.

Пам’ятайте, що барбер жива людина та майстер своєї справи! Так, ви платите, але він виконує свої обов’язки. Виявляйте повагу.